Inici > actualitat i mitjans > notícies

Titular notícies

La XCT participa a l'Oxford Real Farming Conference

Dimecres 13 Gener 2016 - 13:43

L’organització anglesa The Soil Association va convidar la XCT a participar a la conferència anual “Oxford Real Farming” el passat 7 de gener.
Aquesta conferència reuneix a Oxford les principals organitzacions i experts nacionals sobre agricultura i aliments sostenibles per debatre sobre el futur de l’agricultura al Regne Unit. La XCT, mitjançant en Jofre Rodrigo, va presentar el projecte europeu Eramus + “Fomentar l'accés a la terra per a una nova generació d'agricultors agroecològics” i va participar en la sessió de debat sobre administració local i accés a la terra.

Posteriorment, els dies 8 i 9 de gener, la XCT conjuntament amb les organitzacions membres del projecte Erasmus+ van reunir-se a Stroud per planificar els següents passos a fer en el marc del projecte. Aprofitant l’estada al Hawkwood College, es va visitar el projecte d’agricultura biodinàmica de l’entitat The Biodynamic Land Trust, que utilitza mecanismes d’agricultura sostinguda per la societat (CSA) per a portar a terme els seus projectes.

Per més informació sobre aquest tipus de pràctiques podeu consultar la web del nostre projecte: http://www.accesstoland.eu/
 
Comentaris
Your email will not be disclosed anywhere
Últimes Notícies