Inici > actualitat i mitjans > notícies

Titular notícies

Comunicat al poble de Catalunya i en especial a les institucions, entitats i persones implicades en la gestió del Patrimoni Natural

Dilluns 2 Octubre 2017 - 17:14

Benvolguts/des,

La XCT i la XVAC són entitats de segon nivell que ajuden i representen a les entitats del tercer sector ambiental a promoure la conservació del territori, la seva gestió sostenible i el voluntariat ambiental. A tal efecte, són dues entitats apolítiques i aconfessionals que vetllen per l'interès universal.

Tanmateix, davant les actuacions de les forces de seguretat de l'Estat Espanyol produïdes ahir amb un balanç de més de 700 persones ferides que ultrapassa completament l'esfera política, ens sentim abocats a condemnar aquests fets, per la vulneració dels drets humans fonamentals fent ús de la força contra la ciutadania pacífica de Catalunya.

Per donar mostra de la nostra condemna, la XCT i la XVAC donarem suport a l'Aturada General del 3 d'octubre de 2017 i instem al govern estatal a obrir vies no violentes de diàleg.

El teu email no apareixerà enlloc
Control Antispam