Inici > actualitat i mitjans > notícies

Titular notícies

Concurs Projecte Com’On. Regal d’una estratègia de comunicació online

Dimecres 3 Juliol 2013 - 15:46

Per participar cal inscriure’s abans del 15 d’agost. La selecció de l’entitat guanyadora es resoldrà a partir del 16 de setembre.
El concurs Projecte Com’On és organitzat per Uppernet Comunicación Online. La convocatòria del concurs té per objectiu ajudar a l’entitat sense ànim de lucre guanyadora a desenvolupar la seva estratègia de comunicació online a través del disseny web, la gestió de les seves xarxes socials i una acció de video màrketing.

Per participar cal inscriure’s abans del 15 d’agost. La selecció de l’entitat guanyadora es resoldrà a partir del 16 de setembre.

Inscripció.Podrà presentar la seva candidatura qualsevol entitat sense ànim de lucre creada a Espanya, amb almenys un any d'antiguitat i projectes en actiu. Caldrà enviar a  proyectocomon@uppernet.es el formulari que es pot descarregar a http://uppernet.es/promos/comon/ emplenat i la següent documentació adjunta:

- Resum d’activitats i projectes corresponents als 12 mesos anteriors a la convocatòria.
- Resum de projectes previstos per als 12 mesos següents a la convocatòria.
- Comptes anuals del darrer exercici.

Les candidatures es valoraran segons:

- La funció social i solidesa dels projectes, realitzats i futurs.
- No haver comptat anteriorment amb serveis professionals de comunicació online.
- Estat dels comptes.

Premi
El premi consistirà en la prestació gratuïta dels serveis que a continuació es detallen:

- Disseny i desenvolupament de pàgina web.
- Disseny adaptat a la identitat visual de l'entitat.
- Màxim 6 seccions.
- Els textos i imatges seran facilitats per l'entitat guanyadora.
- Allotjament i domini web no inclosos.
- Pla de comunicació online i gestió de dues xarxes socials durant sis mesos.
- Redacció d'un pla de comunicació online adaptat a les necessitats i pressupost de l'entitat.
- Creació de perfils en dues xarxes socials.
- Publicació d'un mínim d'una actualització diària* a les xarxes socials relacionada amb l'activitat de l'entitat o el seu sector.
* De dilluns a divendres.
- Vídeo promocional.
- Guionatge.
- Gravació o animació.
- Edició.
- Cerca de música lliure de drets.
- Durada màxima: 3 minuts d'imatge gravada o 1 minut i mig d'animació.
- La gravació no inclou: trasllats fora de la Comunitat de Madrid, locució en off i, si escau, drets dels recursos gràfics i sonors que s'utilitzin en la producció.

Els serveis seran prestats per l'equip Uppernet de forma totalment gratuïta. L'entitat guanyadora es comprometrà a emetre un certificat de donació pel valor estimat dels serveis prestats.

Comentaris
El teu email no apareixerà enlloc
Últimes Notícies